schoenen Amterdam
Account aanmaken:
now in your cart: 0 - €0.00
Valuta 

Naar huis >  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

Levering
 De punten zullen 2-3 dagen worden verzonden na ontvangst van de bestelling. In het algemeen kan het ongeveer 3-10 werkdagen duren voor de levering, afhankelijk van de verschillende levering betekent dat u selecteert. Houd er rekening mee dat sommige bestellingen gaan via onze fraude afdeling. Als uw bestelling wordt geselecteerd, wordt u aangemeld en uw bestelling kan worden vertraagd door een extra 3 werkdagen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verkeerde of onbestelbare adressen. Zorg ervoor dat uw afleveradres correct is en leverbaar.
  Om Tracking
 Het stelt ons in staat om uw bestelling te volgen bij de klik van een muis. Wanneer de zending is bevestigd, ontvangt u een referentienummer in uw bevestigings e-mail te ontvangen. Dit sluit niet uit dat onze producten kunnen opraken van de voorraad in onze lokale magazijn niet uitsluiten. In dit geval behouden wij ons het recht voor om de producten schip uit Hong Kong, zonder extra kosten.
  Wat zal ik in rekening worden gebracht voor de verzending?
¬†Verzend-en administratiekosten vari√ęren sterk afhankelijk van de waarde van de materialen en het vakmanschap van het stuk en de uiteindelijke verzending bestemming. De verzendkosten tarieven zijn duidelijk aangeduid in de beschrijving van elk item en zijn niet onderhandelbaar. Gelieve hier rekening mee bij het bestellen.
  Hoe kan ik mijn zending?
 Wij verzenden uw aankoop voor het einde van de eerstvolgende werkdag nadat u hebt gecontroleerd-out. We willen graag een e-mail sturen met het tracking nummer zodat u de voortgang van uw bestelling op de website van de vervoerder kunnen controleren.
  Wat gebeurt er als ik niet mijn zending te krijgen?
 Houd rekening met maximaal 10 werkdagen voor het item te leveren. Als het dan nog niet aankomt, neem dan komen door te klikken op 'Contact' knop op de website. Wij zullen zo snel mogelijk antwoorden.
  Hoe kan ik laten versturen naar een ander adres?
 Tijdens onze checkout-proces, aangeven waar u wilt dat uw aankoop verzonden. Het kan afwijken van het factuuradres van de creditcard. U kunt elk adres schip opgeven.
  Retourneren
 Op www.flowerseninspiration.nl uw volledige tevredenheid is onze hoogste prioriteit voor de lange termijn business tussen ons, bieden wij de terugkeer en instructies tarieven. Voordat u de goederen te retourneren, neem dan contact met ons op via e-mail naar het probleem dat u eerst hoeft te bespreken. De meeste van de tijd kunnen we het probleem oplossen door het geven van technische ondersteuning en je hoeft niet om iets terug te sturen.
 Vervangen van
 Binnen 30 dagen (vanaf de datum producten werden ontvangen), als u vindt dat de producten die je kiest niet bevredigend in termen van kleur of grootte, kan het worden geretourneerd en vervangen door de volgende voorwaarde. U moet ons de producten in originele verpakking (je betaalt de verzendkosten) te sturen. De producten mogen niet zijn gebruikt (behalve try-out). Toen we de producten teruggestuurd intactly ontvangen, zullen we vervangen door nieuwe en versturen ze naar u terug. De verzendkosten voor de vervangen producten die wij verzenden je moet ook in rekening worden gebracht van je. Voordat u de items voor vervanging, gelieve overdracht, de extra verzendkosten voor terug te draaien de vervangen zaken van ons eerste. Zodra de betaling is voltooid, zullen we de items verzonden van u te vervangen.
  Restitutie
 We zullen graag terug te nemen of wisselen alle handelsgoederen, ontvangen met originele verpakking binnen 30 dagen na aankoop (vanaf de datum producten werden ontvangen, Let op: www.flowerseninspiration.nl is niet verantwoordelijk voor de terugkeer verzendkosten.) Als u vindt de producten met kwaliteit problemen (niet-menselijke factoren of niet-resistente uitwendige beschadigingen), kan het worden geretourneerd en vervangen. U moet ons de producten te sturen in de originele verpakking. Toen we de producten teruggestuurd intactly ontvangen, zullen we vervangen door nieuwe en versturen ze naar u terug opnieuw. We zullen de verzendkosten te betalen voor het vervangen producten die wij aan u te verzenden. (Opmerking:. "Onze professionele kwaliteitsbeheersing dat een definitieve uitspraak te doen over de vraag of de kwaliteit problemen worden veroorzaakt door persoonlijke factoren of niet-resistente uitwendige beschadigingen producten gekocht zal niet worden gerepareerd, vervangen of geretourneerd gratis als de problemen kwaliteit worden veroorzaakt door menselijke factoren of vermijdbare schade.)
  Terugkeer en gedeeltelijke terugbetaling
 Onze website kan niet geven een volledige terugbetaling voor niet-kwaliteit problemen zoals:
 
 "Het product ziet er niet uit zoals die in uw foto."
 "Het product is niet wat ik deed voorstellen dat het is."
 
 In 7 dagen (vanaf de datum producten werden ontvangen), als u retourneren van de gekochte zaken vanwege de bovengenoemde redenen verzoeken, moet u de producten terug te sturen naar ons in originele verpakking (je betaalt de verzendkosten). Toen we de producten teruggestuurd intactly, naast de verzendkosten te ontvangen, een 15% restocking fee

passen we op basis van het totale bedrag van de bestelling en geven u een gedeeltelijke terugbetaling.
Terug